Een keynote speech is een toespraak die vaak het belangrijkste of centrale deel van een conferentie, seminar of ander evenement vormt. Deze toespraak wordt gegeven door een deskundige spreker en is bedoeld om het hoofdthema van het evenement te introduceren en te benadrukken. De keynote speech zet de toon en richting voor de rest van het programma, inspireert en motiveert het publiek, en kan inzichten en perspectieven bieden over het onderwerp dat wordt besproken.
Het programma van VAH Consulting bestaat uit drie inspirerende commerciële keynotes: Sales Power Thinking, NLP in Sales en How to Breed Wolves. Onze keynotes zijn ontworpen om uw verkoopteam te motiveren, uit te dagen en te versterken met de nieuwste inzichten en technieken in de verkoopwereld.
AANPAK
Storytelling’ staat centraal bij onze keynote speakers, gecombineerd met humor, hoogwaardige expertise en innovatieve advies en tips.
Onze spreker zal het publiek – door middel van geleefde ervaringen, inspirerende verhalen, quotes en filmfragmenten – aanmoedigen om uit hun comfortzone te komen en zo hun visie, perceptie en paradigma’s op het gebied van sales en communicatie te herdefiniëren.
3 PROGRAMMA’S
We bieden 3 verschillende programma’s aan, zodat u het programma kunt kiezen dat het meest geschikt is voor jullie deelnemers van uw Sales dag of seminarie.
1. Sales Power Thinking
Wat maakt ons een geweldige verkoper? Hoe bereiken we succes?
Aan de hand van 8 kernpunten analyseren we attitudes en technieken die het verschil maken in verkoop.
1. Mindset
- Wat is de formule van succes?
- Wat is de formule van frustratie?
- Strategie op 3 niveaus om uw mindset te stimuleren.
- The way of the champions.
2. Positive attitude
- Wat is jouw perceptie van de wereld?
- Hoe is jouw taal daaraan aangepast?
- De kracht van glimlachen.
- Veranderende paradigma’s.
3. Enthousiasme
- Het is besmettelijk.
- Juich en roep het uit !
4. Nieuwsgierigheid
- Wat zijn de nieuwste verkooptechnieken?
- Wat is het nieuwste verkoopboek dat je hebt gelezen?
- Wat zijn de nieuwste trends op het gebied van verkoop?
5. Customer centricity
- Customer journey.
- Value selling vs product life cycle vs customer experience.
- Emotioneel verkopen.
6. Focus
- Sport & focus.
- KISS.
- Deadlines.
7. Toewijding
- Wanneer is het de beste tijd om te prospecteren?
- Wanneer is het het beste moment om te verkopen?
- Verkoop statistieken.
- Sales never sleeps…
8. Expertise
- Do or don’t… there is no try.
- Product of sales expert ?
- Ik ben…
2. NLP in Sales
Wat als ik de technieken van de FBI kan gebruiken in mijn commerciële gesprekken?
Durf ik mijn verkoopvaardigheden naar een hoger niveau te tillen?
Via neuro linguïstische technieken analyseren we de psychologie van kopen en verkopen.
People buy trust first, products second.
- Hoe geweldig zou het zijn als…
u kunt voorspellen hoe uw klanten beslissingen nemen.
u uw klanten net zo goed kent als uzelf.
uw klanten u vertrouwen.
Wat is Neuro Linguistic Programming (NLP) ?
- De 3 belangrijke sensorische eigenschappen : visueel/auditief/kinesthetisch (VAK).
- De kaart is niet het territorium…
De visuele / De auditieve / De kinesthetische mensen.
- Wie zijn ze en hoe kan je ze herkennen?
- Oogbewegingen van uw klant: vertelt hij iets waar of fout?
- Typische bewoordingen.
- Typisch verkoopscenario per type.
Wat is de voorkeursdenkstijl (VKS) van uw klant?
- Schriftelijke communicatie om de VKS te ontdekken: e-mailcases.
- Wat is uw favoriete denkstijl? NLP-enquête.
Verkooptechnieken geüpgraded met NLP.
- Verkopen aan visuele prospects.
- Verkopen aan auditieve prospects.
- Verkopen aan kinesthetische prospects.
Ik zie dat je goed hebt geluisterd en ons advies hebt gevolgd.
3. How To Breed Wolves…
Wat is het geheim van grote businesswomen/ businessmen ?
Wil je op jacht gaan naar succes?
Via deze keynote training analyseren we het geheim van het succes van geweldige zakenmensen en hoe zij hun verkoopteams beheren.
If you live among wolves you have to act like a wolf.
- Houding van een winnaar.
- Wat zou Jordan Belfort doen (Wolf of Wall Street)?
- Kracht van positief denken.
- Op naar 10: boost je persoonlijke motivatie.
- De drie tienen in verkoop: weet u absoluut zeker als je prospecteert dat u een 10/10 krijgt op:
- Uw product/oplossing.
- Jezelf.
- Jouw bedrijf.
Don’t follow dreams, hunt goals.
- De geheimen voor succes van grote zakenlieden?
- Henry Ford (Ford)
- Johan Davison Rockefeller(Standard Oil(Esso))
- Elon Musk (Tesla)
- Richard Branson (Virgin)
- Steve Jobs (Apple)
- Jeff Bezos (Amazon)
- Wees niet bang.
- Verkoopdoelstellingen.
- SMART of SMARTER ?
Mr. Wolf : I solve problems.
- Solution selling technieken : verkoop als een wolf.
- De eerste 20 seconden.
- Tonaliteit.
- Lichaamstaal.
Lone wolf or wolf pack.
- Hoe u uw verkopers kunt ontwikkelen tot verkoopkampioenen.
- De geboorte van de verkoopcoach.
- Meesterlijke verkoopcoaching.
- Typische coachingsfouten.
Om tot de top 1% te behoren, moet je doen wat de 99% niet doet.
OPLEIDINGSMETHODE
- Interactieve Keynote-toespraak van 45 minuten in het Nederlands, Frans en/of Engels.
- Mnemotechnische geheugenkaarten met hints en tips.
- 1 maand na de Keynote sessie ontvangen de deelnemers een herinneringsmail met de elementen van de keynote en de foto’s van Keynote.
Bekijk hier het volledig trainingsaanbod van VAH Consulting.
Meer info
Contacteer ons voor meer informatie. Indien u meer informatie wenst over de inhoud, kan u steeds vrijblijvend een afspraak aanvragen.